Aquest 16 d’octubre
de 2018 el MIF, o Millora i Innovació en la Formació de Mestres, ha proposat un
lloable augment en el nivell de coneixements dels futurs mestres de primària. El problema esdevé quan
suposats experts en educació, i que no imparteixen classes a secundària,
proposen en aquest MIF com ha de ser el perfil del professor a secundària. En
aquest sentit defensen que tant mestres de primària com professors de
secundària han d’impartir classes indistintament dels 3 als 16 anys. Això
provocaria un xoc molt important de mètodes pedagògics i nivells de
coneixements en els claustres dels nostres centres. No és el mateix una aula
amb adolescents de secundària que una d’infants de primària. Amb aquesta mesura
resulta obvi que no es milloraria l’ensenyament a Catalunya, i molt menys quan
molts membres del MIF parlen d’augmentar les teories pedagògiques en la
formació dels nous docents en detriment dels coneixements que haurien
d’impartir. Ells, aquest experts, no imparteixen classes a secundària però en
canvi sentencien que cal fer en aules amb adolescents. Educar tots ho fem,
ensenyar sols uns pocs.
Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
An interesting dialogue is value comment. I believe that it is best to write extra on this matter, it may not be a taboo topic however generally people are not enough to speak on such topics. To the next. Cheers casino online
ResponderEliminar