Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
martes, 10 de julio de 2012
ARAFAT EXHUMAT, UN NOU MÀRTIR
El maig de 2009 el líder de la OLP va morir per causes naturals, ara a juliol de 2012 el poder palestí vol exhumar el seu cos per fer-li l’autòpsia. Per quina raó? Els serveis secrets del govern israelita feia anys que li tenien posat el dit a l’ull. Quan va morir ens van dir que no sabien el que tenia, que si una malaltia terminal, una xacra que misteriosament ningú semblava saber diagnosticar. Des dels Bòrgia fins el KGB soviètic sempre s’ha practicat una professió molt estilitzada. Assassinar algú a cops de tret o a trompades de bomba no resulta intel·ligent, tal pràctica crea màrtirs, la qual cosa és el menys aconsellable en el calent món islàmic. Per tant s’imposa una nova hipòtesi, la de l’homicidi elegant i sense sospitosos, l’enverinament. I aquesta és l’opinió dels qui han decretat desenterrar l’antic líder per convertir-lo en el que mou més causes, els màrtirs. El conflicte entre Israel i el món islàmic sembla que encetarà un nou capítol amb l’autòpsia del difunt Arafat, un vell màrtir per l’encara vigent causa palestina. Per desgràcia vaig publicar el mateix el maig de 2009 i res se’n va dir, ¿quines estranyeses mouen els serveis secrets?
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario