DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR

+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA

miércoles, 3 de julio de 2024

Anticatalanisme en el bar La Bota del carrer Provença de Barcelona

 Anticatalanisme en el bar La Bota del carrer Provença de Barcelona






Fa anys que vaig al bar La Bota del carrer Provença 491 de Barcelona patint la degradació del local amb canvis de preus personalitzats a l'alça, mala cara per part del xinès qui el regeix, trastos escampats en el fons del local, banys que fan fàstic i improperis per part del mateix amo. Però l'última va ser que em va ordenar que li parlés en castellà, que el català no era el seu idioma, com tampoc el castellà. Crits i maltractament durant la conversa gravada en vídeo, vaig demanar el llibre de reclamacions davant la mirada trista del fill i muller per finalment disculpar-me amb ells dos i desestimar fer un escrit que els perjudiqués, fet al qual la muller va dir-me un "gràcies" sincer. Doncs ara em trobo que el xinès que regenta el bar La Bota no em serveix el que li demano i m'expulsa del seu bar. És això civisme per part d'aquest nouvingut?






 

No hay comentarios:

Publicar un comentario