Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
miércoles, 1 de julio de 2020
lunes, 22 de junio de 2020
PROPOSTES DE TREBALLS DE RECERCA PER A BATXILLERAT
PROPOSTES DE TREBALLS
DE RECERCA PER A BATXILLERAT
1.
INTRODUCCIÓ
Aquí teniu una sèrie de propostes per a realitzar
treballs de recerca fàcils, reals i originals evitant que els vostres alumnes
facin retalla i enganxa de bibliografies ja refregides per la xarxa. Per a
qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb mi i us en dono indicacions
sense més compromís. Molts d'ells han assolit premi de l'Ajuntament de Gavà.
drabadavives@gmail.com
2.
PROPOSTES
A- Anàlisis, via enquesta anònima, dels trets de
personalitat bàsica dels alumnes del centre per veure si mantenen relació amb
els seus horòscops.
B- Estudi dels diferents cossos astronòmics (planetes,
estels...) amb dades de la NASA per tal de veure les seves principals i
tendències al respecte de densitat i mida entre altres.
C- Extincions globals terrestres: Anàlisis de cicles i
tendències.
D- Estudi d’anatomia comparada de cinc varietats de gossos
respecte al seu ancestre el llop i obtenir-ne un arbre evolutiu.
E- Fer un model i maqueta de font Vauclusiana i posar-la en funcionament
per tal de veure el seu funcionament.
F- Anàlisis de la distribució de bars pels voltants del
centre educatiu per tal de fer una proposta del lloc més idoni per a un de nou.
G- Idem per a altres tipus de negocis.
H- Distribució de les gotes de vi al voltant de la copa en
funció del tipus de vi i de les seves
propietats.
I- Estudi de les tècniques de la sèrie CSI comparades amb la
policia científica actual per tal d’obtenir quin percentatge són reals o de
ficció.
martes, 2 de junio de 2020
La Tierra: un lugar privilegiado para la vida (Matías Reolid)
jueves, 28 de mayo de 2020
COVID i ESCOLA NOVA 21
EL PUNT AVUI, dimecres 3 de Juny de 2020
martes, 26 de mayo de 2020
Monarquia o "COVIDia"
jueves, 21 de mayo de 2020
Cursos Escola d'Estiu (Col·legi de Doctors): Prejudicis i evolució humana
Col·legiat | 70,00€ |
Membres d'altres col·legis professionals o entitats organitzadores | 70,00€ |
No col·legiat | 100,00€ |
Matriculació a:
https://www.cdl.cat/cursos-i- activitats?of=1125
Aquest curs on line inclou a la seva programació sessions virtuals a temps real mitjançant la plataforma Microsoft Teams. Us preguem que feu atenció als dies i les hores establertes per a les sessions.
S’habilitarà, també, una plataforma Moodle per al curs, a fi de dur a terme, si s’escau, les activitats asíncrones.
Una vegada inscrits, rebreu els detalls de connexió per correu electrònic
Objectius
- Oferir material de debat a l’aula per tal que els alumnes desenvolupin la seva actitud crítica.
- Oferir coneixements científics contrastats per impartir l’evolució humana amb bon nivell.
- Oferir una estructura innovadora i didàctica per explicar l’evolució humana en tres fases molt fàcils d’aprendre.
- Mostrar els prejudicis històrics actuals davant les interpretacions sobre evolució humana.