La COVID és
una guerra, on com sempre, els humils hi tindran més baixes que els adinerats. Les
monarquies sempre han propiciat més morts que nous nats amb garanties. Recordem
les guerres del zar contra Japó o les borbòniques de Successió. Ara la nostra monarquia
ha de fer un paper neutral per tal de defensar el poble però poc se la veu en
els mitjans aportant la seva fortuna en aquest objectiu. De fet sembla
allunyada de la realitat nacional sense explicar la fortuna il·legal de Juan
Carlos I. I queden enrere els pactes d’aquesta monarquia amb altres dictatorials
com la marroquí o la dels àrabs, o justificant els pals de l’1 d’octubre per
Catalunya. O més encara sobre la venda d’armes des d’Espanya a països no
democràtics. I molt més enrere, i on la nostra monarquia no va dir res, sobre la
invasió d’Iraq sota les afirmacions d’Aznar d’armes de destrucció massives que
resultaren falses. D’allò ara en patim les amenaces de terrorisme islàmic amb
carrers tallats i vigilància perpètua a moltes ciutats. Però el més flagrant és
que no ha aportat contingents econòmics per tal de pal·liar la crisi econòmica
dels seus súbdits. En fi que aquesta monarquia sembla oblidar la guillotina de
la Revolució Francesa o el genocidi de la russa.
Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
No hay comentarios:
Publicar un comentario