Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
lunes, 12 de noviembre de 2012
DEBAT POLÍTICA EDUCATIVA al COL·LEGI DE DOCTORS
Dijous 8 de novembre Debat de Política Educativa al Col·legi de Doctors i Llicenciats de Catalunya: Irene Rigau, CiU (encertada entre l’espasa i les retallades, coses clares i amb eficàcia provada); Xavier Sabaté, PSC (posat de capellà amb un discurs ple de vent on sols sabia criticar unes retallades que ells van propiciar gràcies al gegantí deute contret, per exemple construcció de 220 escoles amb un cost real d’uns 1.200 milions d’euros que finalment han costat més de 4.000 pels rèdits que s’han de pagar, més de 4 vegades més); Carles Martínez, ERC (cara tomacot, entre Lopez Tena i Laporta, antic de la USTEC ara dissident forçat segons diuen alguns, discurs tòpic, afí i defensor de la reforma, de pedagog teòric, lluny de la realitat escolar); Pedro Chumillas, PP (cara de Rajoy, coneixedor de la realitat escolar i de l’aula, dels pocs que va esmentar la cultura de l’esforç dels alumnes com eina per reduir el fracàs escolar, coherent fins que es va tocar d’esquitllada l’assumpte lingüístic); Dolors Camats, ICV (representada per un nouvingut de pell bruna demagog que en cap moment va respondre les preguntes i sols treia a relluir un discurs humanístic i de regust comunista a anys llum de la realitat de l’aula: “nosaltres no volem parlar de percentatges de fracàs escolar, nosaltres preferim parlar de persones”, per exemple) Moderador: Gregorio Luri (hàbil i políticament molt correcte).
El balanç fou que PP i CiU sabien què es deien mentre que les esquerres sols parlaven de coses allunyades de la realitat escolar. La reunió va esdevenir una pantomima per tal que els polítics es lluïssin durant més d’hora i mitja responent preguntes acordades amb el col·legi deixant sols espai per a dues preguntes del més d’un centenar d’assistents durant els 20 minuts últims de l’acte. El greu fou que s’havien signat desenes de qüestions que no varen ser fetes per culpa dels demagogs que van exhaurir el temps de tots.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario