Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
lunes, 12 de noviembre de 2012
LA LOMCE ASSESSINA LA GEOLOGIA
El nou avantprojecte de llei educativa, la LOMCE, del qui vol espanyolitzar els alumnes catalans, el senyor Wert, elimina gairebé per complet els ensenyaments de Geologia tant a Secundària com a Batxillerat. Ja la LOE del 2006 anava a fer el mateix, però quan els del ministeri se’n van adonar, van recular i corregir la pífia. Resulta paradoxal que una disciplina científica d’igual categoria que la Biologia, la Física i la Química rebi tantes retallades en cada reforma educativa. La Geologia esdevé fonamental en assumptes com el petroli, les obres públiques i els pous d’aigua, recursos que impulsen infinitud d’empreses públiques i privades per arreu del país. Doncs, tot i assegurar el senyor Wert que la LOMCE impulsarà la competitivitat i les ganes de crear en el futur noves empreses per part dels nostres alumnes, va i es carrega la Geologia en els seus currículums escolars, vaja, tota una fita de polítics poc destres o mal assessorats. Es fa obvi que en breu haurem de tancar les facultats de Geologia del país per manca d’estudiants coneixedors d’aquesta disciplina però que a canvi haurem de contractar geòlegs formats a l’estranger. Com deia Unamuno, que inventen ellos, i així anem, depenent dels altres senyor Wert. Millor oblidi les idees d’espanyolitzar els alumnes catalans per què el seu cognom, gens espanyol, es molt fàcil de catalanitzar, senyor Wert està Verd.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario