Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
jueves, 9 de mayo de 2013
CAMACHO IMITANT A HITLER
El passat 8 de maig, la dirigent del PP, Alícia Sánchez Camacho, va abandonar el Parlament de Catalunya junt amb els seus acòlits inclosos els de ciutadans. Deixar el lloc laboral no esdevé una cosa massa elegant. Als plebeus això ens ve castigat amb la pèrdua del sou, i en casos més greus amb el comiat i l’atur. Doncs aquest no serà el cas dels del PP i C’s, ¿o és així com es guanyen la nòmina? Per desgràcia la Camacho no en té prou amb això i continuarà criticant el nacionalisme català al no pertànyer aquest al nacionalisme espanyol, continuarà atacant una immersió lingüística que la Unió Europea ha ratificat, i continuarà no respectant la veu de la majoria abandonant el Parlament. La immensa majoria catalana, així ho ha dit a les urnes, ha votat a favor del dret a decidir. En aquest sentit sols cal mirar la composició de la cambra per adonar-se del que el poble desitja. No s’entén doncs, que la Camacho, amb gest totalment en contra de la majoria, i en contra de la democràcia, abandonés un Parlament de Catalunya que defensa el que el seu poble desitja i que el TC, en contra de la Declaració de Sobirania, tampoc respecta. Ara tornarem a sentir veus properes al PP acusant als catalans de nazis, però que aquest cop analitzin bé la història, abandonar la cambra parlamentària fou un gest que repetides vegades va fer Hitler en contra la majoria democràtica.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario