Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
viernes, 21 de junio de 2013
CANAL OLÍMPIC PRIVAT
Deia André Malraux, sols en la política es pot ser maliciós i bo alhora. Telefònica la vam pagar entre tots i l’Estat se la va vendre sense donar-nos ni les gràcies i ni un duro, potser quelcom semblant està passant amb moltes instal·lacions olímpiques que tots els contribuents vam viaticar abans del 1992. En el Canal Olímpic, tot i haver-hi un cartell que posa que el recinte pertany a la Generalitat de Catalunya, l’ús i gestió en són privades, ¿no fora millor treure el cartell de l’administració i penjar el de Propietat Privada? De fet ja no és un espai públic ja que passejar-hi no es pot fer gratis, l’empresa que ho gestiona et cobra 3 euros per tenir dret a caminar-hi. Pot entendre’s que si vols fer rem, bicicleta, atletisme o altres activitats esportives hagis potser de pagar per utilitzar les instal·lacions, però sols per caminar-hi? Potser en un futur les administracions ja estan pensant en cobrar-nos per trepitjar el nostre carrer i és que la mar com més té, més brama.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario