Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
sábado, 8 de marzo de 2014
CATALUNYA versus UCRAÏNA
Tot polític assenyat defuig de fer comparatives entre el procés català i el d’Ucraïna, sols la vicepresidenta del Govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría, diu que ambdós estan lligats per una Constitució a respectar, un fet paradoxal, respectar qui et lliga i et sotmet. Després el mateix govern del PP condemnarà la violència masclista sense adonar-se que els lligams imposats per una part són el mal de l’altre. En tot això se m’acut una comparativa millor entre Catalunya i Ucraïna. La regió d’Ucraïna prorussa, Crimea, passarà molt probablement per uns comicis per assolir democràticament la seva separació d’un estat central de llengua, cultura i economia diferents que el vol lligar, i així poder passar a un altre estat més afí al seu poble, Rússia. Catalunya també podria fer uns comicis democràtics per assolir la seva separació d’un estat central de llengua, cultura i economia diferents que el vol lligar, per passar a pertànyer a un altre de més afí, Andorra. Ara falta que els andorrans ens vulguin. Clar que quan la fam entra per la porta, l’estima fuig per la finestra.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario