Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
jueves, 2 de junio de 2016
Conferència: Hawai-í, la Polinèsia cremada. Dates
L’arxipèlag de Hawai ha estat un lloc mitificat per reportatges, turisme i les pel·lícules d’Elvis Presley, però aquest paradís poc conté de la cultura pionera que el va configurar, els polinesis.
Hawai, cinquantè estat dels USA, es troba immers en un marc legal i econòmic que l’engoleix en una dependència total de la seva metròpolis. Els polinesis de Hawai depenen totalment de l’imperi nord-americà amb l’única sortida del turisme. Volcans en actiu, immenses colades de lava, boscos tropicals, platges paradisíaques i coves de lava són part de les joies paisatgístiques d’aquest arxipèlag.
El problema és que el capitalisme agressiu els ha xuclat com un huracà sota explotacions turístiques, normatives absurdes i la doble moral americana. De fet els polinesis sols representen un 2% de la població, que lluita per conservar la seva identitat en base a una bandera, una religió i una llengua pròpies. En fi, que com moltes regions d’aquest món busquen la seva pròpia sobirania davant els imperis del planeta.
Dates i llocs:
Divendres 10 de juny de 2016.
19.30 hores
Institut d'Estudis Vallencs.
C. Jaume Huguet 1, Valls (Alt Camp).
Dissabte 25 de juny de 2016.
22.15 hores
Centre d'Estudis del Gaià.
C. Enric Benet 4, Vila-rodona (Alt Camp).
Dimecres 29 de juny de 2016.
19.00 hores
Biblioteca Ignasi Iglesias, Can fabra.
C. Segre 24-32, Barcelona.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario