Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
domingo, 27 de septiembre de 2020
COVID i EL SUÏCIDI ESCOLAR
COVID i EL SUÏCIDI ESCOLAR
27/09/2020
Tal com afirma pels mitjans el Dr. Àlex Arenas, investigador de sistemes complexos de la Universitat Rovira i Virgili, obrir els centres educatius amb les taxes d’incidència de la COVID ha estat una missió suïcida. L’obertura s’hauria hagut de fer esgraonada segons el risc d’infecció de cada regió, i esperar quinze dies no hauria fet mal a ningú. Fins i tot a Secundària, i amb l’alt risc de contagi entre els adolescents, s’hauria pogut mantenir les classes via Internet. Doncs tot això molts professors i alguns sindicats ja ho havíem exposat a primer de setembre. Ara les infeccions estan creixent de manera exponencial, un mal predit per la matemàtica i per les mateixes víctimes de l’aula. És a dir, el Departament d’Educació no va veure la gravetat de la pandèmia des dels seus despatxos. Resulta obvi que a Secundària, amb més de 30 alumnes per aula, problemes de ventilació i manca de distàncies de seguretat, el nombre d’infeccions pujarà com l’escuma tot escampant el virus entre professors i famílies, vaja, una execució segura. Qui no ho vegi és un il•lús. Tot plegat ha semblat més una maniobra ideològica i política que no pas una decisió científica i empírica.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario