Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
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miércoles, 23 de junio de 2021
BBVA Comissions bancàries abusives
Des de l’any 2005, fa ja 16 anys, que vaig signar un contracte amb una entitat
bancària. En l’acord quedava clar, que sota unes condicions que he mantingut fil
per randa, no hauria de pagar cap tipus de comissions. Ara, aquella entitat, ha
passat a una altra banca més poderosa. Aquesta setmana he vist unes comissions
que m’han cobrat sense previ avís. He anat a fer una cua immensa, i m’han dit
que havia d’acordar trobada a atenció al client en l’horari establert i reduït.
Fet això, i en un segon dia, m’han explicat que no hi havia res a fer, que són
les noves condicions bancàries, i que la cosa anirà a pitjor en el futur, que
viaticaré més comissions encara. He demanat on estava escrit que hagués de pagar
aquelles noves comissions i la resposta ha estat que m’havien enviat una carta,
la qual he revisat i veig que no he rebut pas. Un nou dia, i amb nova cita
prèvia al banc, he insistit que no hi ha tal carta i que jo mai no he signat
aquelles noves comissions. He demanat que em mostressin on estava aquella
normativa que m’obligava a pagar les noves comissions, i aleshores la
interventora del banc m’ha dit que jo l’estava assetjant, amb la qual cosa ja no
he entès res. Al final, ni m’ha donat la informació sol·licitada, n’hi m’ha
contestat el preguntat. Les comissions es mantenen i jo banyut i pagar el beure.
Prego una explicació raonable, contrastada i lògica, la qual cosa, si té
resposta aquesta carta, profetitzo que serà oliosa, ideològica i amb interessos.
PRIMERA RESPOSTA OLISOSA BBVAResponde@bbva.com 28 de juny 2021 21:29 (fa 18
hores) per a mi Estimado Sr. Rabadà i Vives: Nos dirigimos a usted desde el
Servicio de Atención al Cliente de BBVA, en respuesta al correo electrónico que
nos ha remitido. Le informamos que la dirección de correo electrónico desde la
que nos envía su comunicación no figura como validada en nuestra base de datos.
A los efectos de acreditar su identidad para poder tramitar su reclamación, le
rogamos que remita de nuevo su escrito, junto a su documento de identidad y
nombre completo, desde la dirección de correo electrónico que tenga validada en
nuestra base de datos. Puede consultar la dirección de correo electrónico que
figura en nuestra base de datos o validar una nueva a través de las siguientes
vías: - A través de su área privada en la app de BBVA pulsando en la parte
superior derecha en Menú / Perfil / Correo electrónico. - A través de su área
privada en www.bbva.es pulsando en Mi perfil / Datos personales y configuración
/ Datos Personales / Email - Acudiendo a cualquiera de nuestras sucursales
bancarias en horario laboral, de lunes a viernes de 08:30 a 14:15 horas. - A
través de un cajero BBVA en España. - Contactando con Atención al Cliente Línea
BBVA en el 900 10 28 01(0034 91 374 73 68 si llama desde el extranjero). En el
supuesto de no poder remitir su reclamación desde una dirección de mail validada
en nuestra base de datos, le informamos que puede remitir una carta por correo
postal al siguiente apartado de correos: Servicio de Atención al Cliente del
Grupo BBVA Apartado de Correos 1598 28080 de Madrid. Quedamos a su disposición
para cualquier aclaración o consulta en la que podamos ayudarle. Por razones de
seguridad, le rogamos que no responda a este correo y remita su escrito a la
dirección: servicioatencioncliente@grupobbva.com. En caso de que le hayamos
asignado una referencia a su consulta, le rogamos que la indique para una
localización más efectiva. Aprovechamos la ocasión para saludarle atentamente.
SERVICIO DE ATENCIÓN AL CLIENTE El 23 de junio de 2021, 16:28, escribió:
------------------------------------------------------------------------ Dirigit
a BBVA Atenció al Client (mail: servicioatencioncliente@grupobbva.com.
900102801. Apartado de correos 1598, 28080 Madrid) David Rabadà i Vives, nascut
el 22/03/1967 i ara amb 54 anys, NIF 35107883Q, Cap de Premsa de Professor de
Secundària (ASPEPC·SPS), i amb adreça al C/ València 479 7è7a 08013, Barcelona,
i amb telèfon 639570386. EXPOSA Des de l¿any 2005, fa ja 16 anys, va signar un
contracte amb Caixa Tarragona, avui BBVA. En aquell acord, i en cap de
posterior, quedava clar que mantenint totes les condicions que ha romàs fil per
randa, no hauria de pagar cap tipus de comissions. Cal afegir que el ritme
d¿estalvi del Sr. Rabadà en aquesta entitat ha estat d¿un 10 % anual o més. Ara
se li han aplicat unes comissions sense previ avís amb conceptes que mai no
havia signat (número creditors sense remunerar 1.092 - número creditors sense
remunerar 165.030,63), conceptes contradictoris i sense cap document signat per
part del Sr. David Rabadà Vives. Per tal d¿aclarir els fets, i aquets juny, el
Sr David Rabada Vives, ha anat a fer una cua immensa a l¿oficina del BBVA del
carrer València amb Lepant, i se li ha dit que havia d¿acordar una trobada a
atenció al client en l¿horari establert i reduït. Fet això, i en un segon dia,
li van explicar que no hi havia res a fer respecte a les comissions mai NO
signades, que eren les noves condicions bancàries, i que la cosa aniria a pitjor
en el futur, que hauria de viaticar més comissions encara. El client David
Rabada Vives va demanar on estava escrit que hagués de pagar aquelles noves
comissions i la resposta va ser que li havien enviat una carta, la qual va
revisar i que no va rebre pas. Un nou dia, i amb nova cita prèvia al banc, el
Sr. David Rabada Vives, va insistir que no hi havia tal carta i que mai no havia
signat cap nova comissió. Va insistir que se li mostressin on estaven aquelles
normatives que l¿obligaven a pagar les noves comissions, i aleshores la
interventora del banc li va dir que ell l¿estava assetjant. Al final, el Sr.
David Rabada Vives no va rebre la informació sol·licitada ni verbalment ni per
escrit. SOL·LICITEM El retorn monetari de totes les comissions cobrades, i la
rescissió de tota comissió futura mai no signada, més una explicació i
compensació raonable, contrastada i lògica on s¿indiqui que això no passarà més.
David Rabadà i Vives Cap de Premsa de Professor de Secundària (ASPEPC·SPS)
23/06/2021, Barcelona
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