Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
viernes, 3 de septiembre de 2021
La Colau m’ha estrangulau
Un dels objectius de l’Ajuntament Colau és reduir la contaminació de la ciutat comtal. D’ençà aquesta intenció he vist com s’han reduït els carrils de vies que anaven fluïdes gran part del dia. València, Diagonal, Aragó i altres carrers, fora d’hores punta, s’hi conduïa força bé. Ara aquestes vies, i reduïdes de carrils, pateixen estrangulacions que taponen i alenteixen el trànsit amb milers de cotxes que contaminen molt més temps, i amb més parades i arrancades. Em pregunto si amb aquestes mesures, l’Ajuntament té dades contrastades de la desitjada reducció de la pol·lució, i en cas contrari, que deixi que els qui treballen amb transport rodat tinguin vies no estrangulades. Prego una explicació raonable, contrastada i lògica, la qual cosa, si té resposta aquesta carta, profetitzo que serà oliosa, ideològica i sense dades contrastades.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Las dades las recogen de estacions meteorològiques no legals, estacións ubicades a collegis de barris
ResponderEliminarPues eso resulta poco científico o muy pueril.
EliminarPues eso no resulta nada científico
ResponderEliminar