Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
lunes, 27 de octubre de 2014
Internet escolar sota zero
Fa més de vint anys que imparteixo classes a Secundària, i veig que cada dia jo sóc secundari. Se’ns va dir fa uns anys que els sistemes informàtics millorarien la tasca escolar, que la telemàtica agilitzaria la burocràcia educativa, que l’era digital esdevindria la revolució a les aules, però des del començament d’aquelles reformes que cada professor ha hagut d’entrar les notes de cada alumne de Batxillerat igual que pels anys 70, escrites a mà. Però aquest trimestre la cosa ha anat a pitjor. Ara cada tutor ha hagut d’omplir cada butlletí de cada alumne i de cada matèria amb les notes escrites a mà. El motiu? Que el suport informàtic del Departament, el Saga i auxiliar, ha tornat a presentar dificultats en alguns centres. Des del Departament, i després de molts anys de queixes, es respon sovint que és un problema de pressupost, però l’assumpte ve de molt abans de la crisi quan les vaques ens deien que eren grasses, i en el fons és un tema de programació de software, i no pas de d’haver de comprar més ordinadors nous. Em pregunto doncs el següent, ¿no serà tot plegat manca de voluntat d'alguns membres del Departament o manca de capacitat d'alguns dels seus experts? Prego una solució i no més respostes.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario