Aquesta setmana ha sortit a premsa que alguns facultatius mèdics no recomanen
la vacunació entre els seus pacients. Metges i
auxiliars de centres d’atenció primària així ho indiquen. Òbviament la
comunitat científica ha llençat el crit al cel, i no per pregar, sinó per
mostrar els avantatges demostrats de la vacunació. I ja se sap que el pitjor de
les vacunes és no tenir-les. És més, si existeixen és per prevenir malalties i
contagis a tercers. Tot i així el secretari general del sindicat docent USTEC,
el senyor Ramon Font, va declarar la setmana passada que s’ha de garantir la
postura de les famílies que no vulguin vacunar els seus fills. Per sort l’altre
sindicat docent, el de Professors de Secundària, ASPEPC·SPS, es distancia d’aquesta
postura anticientífica i sense fonaments. La vacunació ha ser un dret però
també, i aquest és un objectiu sindical, una obligació en benefici de tota la
societat. I ja sabem que no es pot portar l’ase al bassal sinó vol veure, però
si un vailet estigués a punt de morir assedegat, ¿no se l’obligaria a
hidratar-se? En altre cas, i si la postura d’USTEC fos l’aplicada, aleshores no
es podria salvar la vida d’un vailet de testimonis de Ieovà ja que aquests es
postulen contraris a les transfusions. O fins i tot, hauríem d’acceptar la
pràctica d’alguns nouvinguts com l’ablació del clítoris femení. Tothom té dret
a mantenir una postura, cert, però si va en detriment dels jovencells i de la
comunitat, perd el dret a imposar-ho.
Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
No hay comentarios:
Publicar un comentario