L’ajuntament de Barcelona vol investir
amb el principi d’autoritat, que jutges i policies es guanyen per formació, als
vigilants de les zones d’aparcament urbà. L’objectiu és que aquests guardes
municipals ostentin la presumpció de veracitat davant qualsevol queixa d’un
usuari dels aparcaments públics, és a dir, la paraula del ciutadà no serà
creïble si el guarda diu el contrari. El flagrant és que algú qui no ha passat
per una formació universitària com els jutges, o per anys d’acadèmia com la
policia, se li vol atorgar un poder de la nit al dia. Si ja ha portat cua, i no
resolta discussió, la presumpció de veracitat dels docents, per cert cos
professional amb molts anys de formació universitària, com de sobte uns guardes
municipals l’obtindran per decret de l’ajuntament comtal. No ens estem tornant
massa progressistes? O potser ja no cal saber gran cosa per tal manar sobre els
altres?
Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario