Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
jueves, 18 de abril de 2013
WERT ASTUT?
El ministre d’educació sembla que no hi sigui tot quan diu que vol espanyolitzar els alumnes catalans, com durant el franquisme, quan vol unes proves de revàlida com durant el franquisme i quan, com ha declarat recentment, vol la mobilitat total dels docents per la península, com durant el franquisme. Així doncs el nostre ministre empaita uns objectius que res tenen a veure amb l’educació, ans al contrari, tenen a veure amb els seus prejudicis ancorats en un passat franquista. I de fet, si imposa la mobilitat de docents per tot el territori espanyol la immersió lingüística catalana podria haver begut oli. Envaint tota l’escola catalana amb docents de sols parla castellana la imposició de l’espanyol a totes les aules esdevindria una realitat inevitable. Òbviament caldria també la diàspora dels docents catalans pel territori espanyol, fet que ens reduiria capacitat d’ensenyar la història i la realitat catalana a les nostres futures generacions. Desitjo que la meva interpretació sols sigui una paranoia temporal i un malson momentani. Si algú pot aclarir-me si estic o no en un error, serà d’agrair. En altre cas aniré preparant les maletes i practicant el castellà.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario