Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
miércoles, 3 de abril de 2013
L’ISLAM ADOCTRINA MÉS QUE EDUCA
L’Islam i la nostra escola fiten objectius oposats. Si educar és orientar l’individu per tal que assoleixi criteris objectius, l’Islam adoctrina els estudiants evitant que pensin amb objectivitat. Sols cito tres fets sense interpretacions. Les alumnes musulmanes solen ser més aplicades en les nostres escoles que els que ho tenen tot més resolt a la llar, els xicots. Per desgràcia aquestes, les que més aprofiten les classes d’aquí, solen casar-se en origen abans no siguin conscients del seu potencial cultural. El segon fet s’observa en les lectures islàmiques que moltes alumnes musulmanes han de seguir. En aquests textos es descriu el cristianisme com una fe inferior mentre que l’Islam esdevé la millor religió del món, la qual cosa la fa la pitjor, ja que no respecta a totes les altres: si la seva és la millor les altres esdevenen inferiors per imposició, no per demostració. El tercer fet és la interpretació errònia que algunes webs islàmiques fan de la ciència. En la Enciclopedia de los Milagros Científicos en el Sagrado Corán es fa obvi que alguns musulmans veuen la ciència com l’enemic de la religió mentre que aquesta sols esdevé un camí de coneixement. En aquesta pàgina d’Internet els errors de la ciència, necessaris per tal que aquesta millori, i les coses que encara no aclareix, són exposats com demostracions que un déu s’hi amaga darrere per tal de poder explicar aquests misteris. És a dir, per comprendre un dubte de la natura n’afegeixen un de nou inexplicable, un déu. Altre fes que també afirmen ser les millors del món fan el mateix. Entre elles tenim els creacionistes, ara del disseny intel·ligent, la fe Bahà’í, o els testimonis de Yeovà. Descrits els tres fets anteriors hem de defensar l’escola d’aquí davant les mederses musulmanes on sols s’ensenya a llegir amb l’Alcorà, quelcom gens objectiu alhora d’educar. Hi havia un proverbi medieval que deia, cave ab homine unius libri, guardeu-vos de l’home d’un sol llibre. L’Islam amb el seu Alcorà adoctrina més que educa.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario