El govern Zapatero aposta pel cotxe elèctric com mesura sostenible, suposadament no contaminant i pal·liativa a l’addicció que tenim pel petroli. En tot això tothom s’oblida d’una cosa elemental, ¿d’on obtindrem tanta electricitat amb tants cotxes a bateria? L’Estat espanyol, i de retruc la nació catalana, som deficitaris produint energia elèctrica, és a dir, no abastem les nostres necessitats energètiques. Tèrmiques, embassaments i les poques nuclears que tenim se’ns han quedat curtes per un error de previsió estatal. El Ministeri d’Energia ben clar ho ha publicat més d’un cop. Per aquesta raó comprem l’electricitat al país veí, França. I aquesta energia és neta? Doncs taxativament no, el gran gruix d’energia elèctrica que produeix la república carolíngia prové de nuclears, sí, sí, tal com ho llegeix. Paradoxalment l’equip Zapatero no vol construir més nuclears per Espanya però sí pagar per l’energia atòmica veïna. I aquí arriba l’eufemisme del mal anomenat cotxe elèctric sostenible que suposadament no contamina. Sap tota l’energia atòmica que es perd i malbarata pels cables des de França ans no arriba a nosaltres? Doncs més d’un trenta per cent. Que els sembla doncs si enlloc de dir-li cotxe sostenible i elèctric diem la veritat, cotxe insostenible i nuclear.
Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
No hay comentarios:
Publicar un comentario