Resulta paradoxal com molts immigrants d’Amèrica llatina establerts a Catalunya se senten més espanyols que catalans. La contradicció d’aquests nouvinguts apareix quan revisem la història dels mateixos per adonar-nos que el seu espanyolisme no té justificació lògica, ans al contrari, és un engany. Les seves dones foren víctimes de violacions per part de membres de la corona castellana i de posterior mestissatge a tots nivells. Els seus idiomes originals, religions i cultures desaparegueren per sempre més. La llengua castellana i el catolicisme les substituïren i els seus costums foren arrabassats pels de la corona castellana. Així doncs, es fa difícil entendre que aquests llatins nouvinguts es creguin tan espanyols, i gairebé gens catalans, si el concepte “Espanya” els va furtar la genètica, idioma, creences i cultura. No creuen que algú els està enganyant? Millor sentir-se del lloc d’on venim i secundàriament d’on treballen i compartim el territori, Catalunya.
Muchos docentes opinan que algunas teorías educativas no les permiten construir un mundo mejor desde la enseñanza. De hecho poca gente contrasta estas teorías con datos reales. Para mejorar el sistema educativo son necesarias más demostraciones y menos opiniones. Hay que observar los hechos probados y sistematizarlos. He aquí cartas de prensa, artículos en los medios y capítulos numerados que ofrecen un amplio corolario de datos contrastados para mejorar realmente la enseñanza y la sociedad.
DESCARGAR LAS OBRAS DEL AUTOR/DESCARREGAR LES OBRES DEL AUTOR
+SABER / +PENSAR / -TEORIA / + LOGICA
No hay comentarios:
Publicar un comentario